Formularz zgłoszenia

Jeśli na podstawie lektury przykładów, uważasz, że tobie również należy się odszkodowanie, prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszenia. NIC NIE RYZYKUJESZ. Po otrzymaniu zlecenia nasi prawnicy przeanalizują dokładnie twoją sprawę oraz podejmą odpowiednie kroki.

 

Dane Pasażera

Passenger's personal data (which the complaint relates):

Imię:

Name:

Nazwisko:

Surname:

E-mail:

Your email:

Telefon:

Phone number:

Rodzaj zdarzenia:

Type of complaint/ incident:

Odmowa przyjęcia na pokład

Denied boarding

Opóźnienie wyniosło (godzin)

Delay duration (hours)

Odwołanie lotu

Flight cancellation

Przeniesienie do niższej klasy

Downgrading

Dotyczy następującego lotu:

Complaint concerning the following flight:

Linia lotnicza:

Airline:

Numer lotu:

Flight number:

Numer rezerwacji:

Reservation number:

Port lotniczy wylotu:

Airport of departure:

Port lotniczy przylotu:

Airport of arrival:

Planowana godzina wylotu:

Scheduled time of departure:

Planowana godzina przylotu:

Scheduled time of arrival:

Faktyczna godzina wylotu:

Actual time of departure:

Faktyczna godzina przylotu:

Actual time of arrival:

Data lotu (dd/mm/rr):

Date of flight (dd/mm/yy):

Uwagi dodatkowe:

Additional explanation or remarks:


Zapoznałem się z treścią Ogólnych Warunków Umowy

 

W przypadku przyznania odszkodowania przez przewoźnika, pobieramy wynagrodzenie w wysokości 25% (plus VAT) wartości uzyskanego odszkodowania. Wynagrodzenie jest naliczane tylko i wyłącznie w momencie przyznania odszkodowania. W przeciwnym przypadku nie zostaniesz obciążony żadnymi kosztami z naszej strony.

 

Pomoc Biura Ochrony Praw Pasażera obejmuje pozasądowy tryb dochodzenia odszkodowania, jak i reprezentację na drodze sądowej.

 

Nasz reprezentant skontaktuje się z tobą w ciągu 48h od otrzymania powyższego zgłoszenia, przesyłając odpowiednie dokumenty pełnomocnictwa oraz zlecenia. Dokumenty te powinny zostać własnoręcznie podpisane i odesłane na adres podany w mailu.

 

Dodatkowo prosimy o przygotowanie następujących dokumentów:

 

  • Kopii korespondencji z przewoźnikiem, jeśli taka miała miejsce;;
  • Kopii potwierdzenia rezerwacji na dany lot;
  • Karty pokładowej;
  • Rachunków dokumentujących koszty powstałe w wyniku zaistniałej sytuacji.